Diyeti sevdiğiniz yiyeceklerle yapın

0

Diyeti sevdiğiniz yiyeceklerle yapınDiyet Listesi

Özellikle zayıflamaya çalıştığınızda en sevdiğiniz şeyleri yiyememek çok zor gelebilir. İşte zayıflamaya çalışırken dikkatli yemeniz önerilen yiyecekler…

Yumurta

Sağlıklı beslenmeye çalıştığınızda tükettiğiniz yumurta miktarına da dikkat etmeniz önerilir. Yani düşündüğünüz kadar korkunç değillerdir. Son yapılan araştırmaya göre günde bir yumurta güvenli ve çoğu yetişkin için besleyici.

Ancak kilo aldırdığı söylenen çoğu yiyecek aslında zayıflamanızı sağlayabilir
Eğer kahvaltıda bir yumurta yerseniz zayıflama ihtimaliniz yükseliyor. Sonuç olarak her sabah yiyeceğiniz yumurta sindirim sisteminizin hızlı çalışmasını sağlıyor. Günün geri kalan kısmında tüketilmemesi öneriliyor.

Biftek

Sağlık uzmanları yıllardır bifteğin daha az tüketilmesini tavsiye ediyordu ancak biftek bel çevresini kalınlaştıran bir gıda değil. Gerçekte ince dilimlenmiş, yağsız biftek derisiz tavukla aynı değere sahip. İçerdiği protein de sizin daha uzun yaşamanızı sağlıyor. Belirli porsiyonda yağsız, ince ve ızgara da pişirilmiş biftek tüketmeniz de sorun yok.

Kahve

Kahve şeker, krema, süt gibi karışımlarla tüketildiği için zayıflamayı önleyici olarak nitelendirilir. Eğer sade kahve içiyorsanız yağ ve kalori olmaksızın metabolizmanız daha hızlı çalışır. Bir araştırmada 2 fincan kahvenin 4 saatte 50 kalori yakmayı sağladığı belirlenmiş.

Kuru yemiş

Kuru yemiş yağ seviyesini yükseltebilir ancak bu iyi bir şeydir. Protein ve lif bakımından zengin olan bu tür besinler kan şekeri seviyenizi korumanıza yardım eder. Ancak ne kadar yediğiniz önemli. Avuç içi kadar çerezin size zarardan çok yararı olur. Ancak tatlılar ve keklerden uzak durmanız da önemli. Hatta fındık ezmesi bile diyet yapanların dostu olabilir. Araştırmalar ufak miktarlarda yenen çerezlerin açlığı kontrol etmeyi sağladığı ve zayıflamaya yardımcı olduğunu gösteriyor.

Peynir

Diyet yapanlar kalsiyum bakımından zengin diyet ürünlerini hemen azaltırlar. Araştırmacılara göre bu bir hata. Bir teoriye göre yeterince kalsiyum aldığınızda daha fazla yağ yakarsınız. Yani peynir, süt, yoğurt gibi gıdalar zayıflamanıza yardımcı olur.

Makarna

Diyet yaptığınızda makarna yemiyorsanız yanılıyorsunuz. Yapılan araştırmalara göre tam tahıllı ürünleri tüketenlerin sindirim sisteminin daha hızlı çalıştığı belirlenmiş. Hatta bu tür gıdaların bel çevresinin zayıflamasına yardımcı olduğu belirtiliyor.

Kötü yiyecekler – İyi porsiyonlar

Sadece kötü olarak nitelenen yiyeceklerden doğru porsiyonlarda, miktarlarda tükettiğinizde zayıflamanıza yardımcı olabilirler. Kendinizi bu yiyeceklerden mahrum bırakarak zayıflamaya çalışmanız hata olur. Unutmayın; En iyi yöntem doğru zamanda, doğru miktarda tüketmek.

Paylaş.

Yazar Hakkında

Yorum Yaz

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.