Motivasyon İçin, Meyve Suyu İçin

0

Motivasyon İçin, Meyve Suyu İçin
Günde üç litreye yakın sıvı tüketmek gerektiğini bilmeyen kalmadı artık. Bu ölçünün büyük bir bölümü su olmakla birlikte, farklı tatlar da deneyebilirsiniz. Gün boyunca az su içenlerdenseniz, konsantrasyon eksikliği yaşayacağınızı bilesiniz! Su içmekten bıktım diyorsanız, suyunuza bir dilim limon ve buz katarak daha farklı bir tat elde edebilirsiniz.

ÖZGE YALIN / ZAMAN CUMARTESİ
Yaz sıcaklarını iyiden iyiye hissettiğimiz şu günlerde herkesin, ‘nasıl olur da serinlerim’ gibi ortak bir derdi var. Bu konuya getirilen çözümler birbirinden farklı…
Dükkânının önünü sulayarak serinlemeye çalışanlar da var, ilk fırsatta denize gidenler de… Fakat siz bir şeyler içerek içini ferahlatmak isteyenlerdenseniz, birkaç önerimiz var
Yaz sıcaklarında yapılan en büyük hata, serinlemek için kola, gazoz gibi asitli içeceklerin tüketilmesi. Bunun yerine taze meyvelerden yapılan buzlu içeceklerin sağlıksız hiçbir tarafı yok. Tamamen sağlıklı olan meyve kokteylleri hem hafif hem enerji veriyor hem de içinizi ferahlatıyor. İşte size evde de yapabileceğiniz birkaç kokteyl…
Atom
Ananas (yarım)
Çilek (6 tane)
Kivi (1 tane)
Muz (yarım)
Yeşil elma (2 tane)
Buz
Bomba
Muz (1 tane)
Bal (1 kaşık)
Süt (1 çay bardağı)
Çilek (6 tane)
Ananas (yarım)
Buz
C vitamini deposu
Portakal (2 tane)
Greyfurt (2 tane)
Kivi (1 tane)
Limon (1 tane)
Buz
Muzlu, çilekli süt
Süt (1 su bardağı)
Muz (yarım)
Çilek (6 tane)
Çiçek balı (1 kaşık)
Muzlu süt
Süt (1 su bardağı)
Muz (yarım)
Çiçek balı (1 kaşık)
Buzlu kivi
Elma (2 tane)
Muz (yarım)
Kivi (1 tane)
Buz

Paylaş.

Yazar Hakkında

Yorum Yaz

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.